1. Para transfer etmek istiyorum. Hangi mağazalardan bu işlemleri gerçekleştirebilirim?

2000 TL’ye kadar olan tüm para gönderim ve para alım işlemlerimizi 81 ilde bulunan tüm Migros, 5M, Mjet ve POjet mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. 2000 TL ve üzeri gönderim ve alım işlemleriniz belirli Migros mağazalarında gerçekleştirebilirsiniz.


2. Nasıl para gönderebilirim?

Kasalarımızdan fotoğraflı Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numarası içeren resmi kimlik belgeniz, cep telefonunuz ve alıcının GSM numarası ile Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde bulunan Migros mağazası veya iş ortağımız Gönderal’ın temsilciliklerine para gönderebilirsiniz. Belirli mağazalarda gerçekleştirebileceğiniz IBAN’a gönderim işlemi için fotoğraflı kimlik belgeniz, cep telefonunuz, alıcının ad ve soyadı, GSM numarası ve IBAN’ı ile işlem yapabilirsiniz. Ayrıca Gönderal web sitesinden ( https://gonder-al.com/money-transfer ) para gönderebilir ve alıcı kişi, ileteceğiniz işlem referans numarası ile dilediği Migros mağazasından çekebilir.


3. Gönderilen parayı nasıl alabilirim?

Fotoğraflı Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numarası içerir resmi kimlik belgesi ve gönderici tarafından size iletilecek işlem referans numarası ile Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinden herhangi bir Migros mağazasına yapılan gönderim işlemine konu tutarı alabilirsiniz.


4. Para transfer hizmetinden faydalanabilmek için hangi resmi kimlik belgeleri ibraz edebilirim?

Her biri fotoğraflı ve Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numarası içerir olacak şekilde:


Nüfus Cüzdanı (Eski)

Nüfus Cüzdanı (Yeni)

Sürücü Belgesi (Eski)

Sürücü Belgesi (Yeni)

Pasaport

İkametgah Belgesi


5. Para transfer hizmetini nerelerde kullanabilirim?

Migros’tan aldığınız para transferi hizmeti ile Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde bulunan Migros mağazası veya iş ortağımız Gönderal’ın temsilciliklerine para gönderebilir veya Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinden herhangi bir Migros mağazasına yapılan gönderim işlemine konu tutarı alabilirsiniz.


6. Para transfer işlemlerimi hangi saatlerde gerçekleştirebilirim?

Hem gönderim hem de alım işlemlerinizi mağazalarımızın açık olduğu herhangi bir saatte gerçekleştirebilirsiniz. Yalnızca IBAN’a gönderim işlemlerinde bankaların EFT saatlerine dikkat etmeniz gerekmektedir.


7. Para transferi hangi döviz cinsi ile yapılabilir?

Para transferi işlemlerinizi yalnızca Türk Lirası ile gerçekleştirebilirsiniz.


8. Para transferi işlemlerinde hangi ödeme tipi geçerlidir? Kredi kartı geçerli midir?

Mağazadan göndereceğiniz tutar mevzuat gereği yalnızca nakit olarak, Gönderal web sitesinden kredi kartı ile tarafınızdan tahsil edilebilir ancak alacağınız tutar yalnızca nakit olarak tarafınıza teslim edilir. 


9. Para göndermek/almak istiyorum ancak banka hesabım yok, yine de gönderebilir miyim/alabilir miyim?

Migros kasalarında yapacağınız para gönderiminde veya alımında herhangi bir hesaba veya bankaya ihtiyaç duymadan transfer işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


10. Migros’tan banka hesaplarına havale yapabilir miyim?

Belirli Migros mağazalarından para göndermek istediğiniz kişinin IBAN numarasına para gönderim işlemini gerçekleştirebilirsiniz.


11. Bankadan Migros’a gönderilen tutarı mağazalarınızdan alabilir miyim?

Banka hesaplarından Migros mağazalarına para gönderim işlemi yapılamadığından, alım işlemini de gerçekleştiremezsiniz.


12. En fazla kaç TL’ye kadar para transferi yapabilirim?

Belirli Migros mağazalarından 7.000 TL’ye kadar gönderim ve alım işlemlerinizi gerçekleştirilebilirsiniz.


13. Para transferi ne kadar süre içerisinde gerçekleşir?

Para gönderim işlemi sonlanmasının ardından cep telefonunuza iletilen SMS’te yer alan referans numarasını alıcıya iletip alıcının tutarı dilediği Migros mağazasından anında tahsil etmesini sağlayabilirsiniz. 


14. Alıcı sorun yaşarsa ne yapmalıyım?

Referans numarasını kontrol ediniz ve alıcıya doğru referans kodu gönderdiğinize emin olunuz. Alıcının doğru alım noktasında olduğundan emin olduktan sonra sorun çözülmezse transfer işlemi gerçekleştirdiğiniz mağazaya giderek yetkiliye danışabilir ya da 0850 215 09 55 Gönderal çağrı merkezini arayabilirsiniz.


15. Göndereceğim tutar için herhangi bir işlem hizmet ücreti var mıdır? Ne kadar olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Mağazadan para transferi işlem hizmet ücretleri tablosuna https://www.migros.com.tr/para-transferi sitesinden ulaşabilirsiniz.

Web’den para transfer işlem hizmet ücretlerini https://gonder-al.com/money-transfer sitesinden hesaplayabilirsiniz.


16. İşlem hizmet ücretini hangi ödeme tipleriyle ödeyebilirim?

İşlem hizmet ücretini nakit, banka kartı, kredi kartı, Money, ön ödemeli kartlar ile ödeyebilirsiniz.


17. Para transferi iade işlemini nasıl ve nerede yapabilirim?

İade işlemini 0850 215 0955 Gönderal çağrı merkezi üzerinden oluşturacağınız işlem iade talebi onaylandıktan sonra para gönderimini gerçekleştirdiğiniz mağazadan gönderim işlemi sırasında tarafınıza teslim edilen fişleri ibraz ederek gerçekleştirebilirsiniz.


18. Para transfer hizmeti için ödemiş olduğum işlem hizmet ücretinin iadesini alabilir miyim?

İşlem hizmet ücretinin iadesi yapılamamaktadır.


19. Para transferi yapabilmek için herhangi bir yaş sınırı var mıdır?

Para transfer hizmetini 18 yaş ve üzerindeki müşterilerimiz gerçekleştirebilmektedir.


20. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmayanlar da para gönderip alabilir mi?

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olunmaması durumunda Yabancı Kimlik Numarası içerir belgeyle gelen müşterilerimize para transferi hizmeti verilebilir.


21. Gönderim işlemi sırasında alıcı telefon numarası yanlış girildi. Ne yapmalıyım?

Gönderim işleminden sonra telefonunuza iletilen referans numarasını Gönderal çağrı merkezine ileterek iptal ettikten sonra dilerseniz doğru alıcı GSM no ile gönderim işlemini tekrarlayabilirsiniz.




( ) Sepetinize Eklendi