Nestle Kahvaltılık Gevrekler ve Migros İş Birliği ile Eğitime Destek!
Nestlé Kahvaltılık Gevrekler, SosyalBen Vakfı ve Migros’tan eğitime destek
Nestlé Kahvaltılık Gevrekler, Migros iş birliği ile binlerce çocuğun eğitimine destek oluyor
Nestlé Kahvaltılık Gevrekler, Migros iş birliği ve SosyalBen Vakfı partnerliği ile yeni bir sosyal sorumluluk projesini hayata geçiriyor. “Binlerce çocuğa eğitim yolculuklarında destek olma” amacıyla başlatılan projenin ilk fazında, SosyalBen Vakfı’nın uzman ekibi tarafından hazırlanan eğitim kitleri Türkiye’nin farklı noktalarında öğrenim gören 7-11 yaş aralığındaki çocuklara ulaştırılıyor.
Perakendenin öncü kuruluşu Migros, çocukların dengeli beslenerek ve eğlenerek büyümesini amaçlayan Nestlé Kahvaltılık Gevrekler markası NESQUIK®, SosyalBen Vakfı partnerliği ile anlamlı bir sosyal sorumluluk projesini hayata geçiriyor. İhtiyaç duyan bölgelerde yaşayan çocukların kişisel gelişimlerine katkıda bulunmayı amaçlayan çalışma ile çocukların eğitimine destek olunacak.
Çocukların hayata sağlıklı bir başlangıç sağlaması ve keyifle büyümeleri hedefiyle ortaya çıkan proje, iki fazda gerçekleşecek. Projenin ilk fazında, SosyalBen Vakfı uzmanlığıyla hazırlanan “Okuyarak Gelişiyorum: Temel Okuryazarlık” eğitim içerikleri ve Migros tarafından sağlanan kırtasiye malzemeleri, Türkiye'nin farklı bölgelerindeki köy okullarında öğrenim gören binlerce çocuğa ulaştırılacak. 7-11 yaş aralığındaki çocukların okuma yazmaya hazırlık becerilerini desteklemek üzere hazırlanan eğitimin içeriğinde; okuma yazma etkinliğinin uygulama yöntemleri ve çeşitli aktiviteler yer alacak, çocukların okulda, sınıfta ve evde gerçekleştirebileceği faaliyet ve egzersizler paylaşılacak. Kitin içerisinde çocukların yaş ve gelişim seviyelerine uygun kitap setinin yanı sıra; etkinliklerin uygulamalarını hem yazılı hem de videolu olarak anlatan bir bilgi kitapçığı da gönderilecek. Çocukların teknolojiyi bilgiye erişmek amacıyla kullanımlarını desteklemek amacıyla, QR kodları kullanılarak ulaşılacak videolardaki etkinlikler, çocuklarla paylaşılacak. Gönderimlerin tamamlanması sonrasında SosyalBen Vakfı tarafından gerçekleştirilecek atölyelerde; çocukların kendilerini ifade etme, ekip çalışması, yaratıcılık, iş birliği gibi konularda da kendilerini geliştirmeleri amaçlanıyor.
Nestlé Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürü Burçin Alev Ekşi, SosyalBen Vakfı partnerliği ve Migros iş birliğiyle gerçekleşen sosyal sorumluluk projesinin ortaya çıkışı ve amaçları ile ilgili şunları söyledi: “Nestlé’nin ‘Ortak Değer Yaratma’ anlayışıyla içinde bulunduğumuz topluma katkı sağlamak, işimizin odağında yer alıyor. Bugünün değerlerini geleceğe taşıyacak yeni kuşakların eğitiminin her şeyden öncelikli olduğuna inandığımızdan dolayı da bu projenin üzerine titizlikle eğiliyoruz. Çocukların sosyal kimliklerini geliştirerek, özgüvenli ve daha mutlu bireyler olarak yetişmelerine katkı sağlayan SosyalBen Vakfı ile gerçekleştirdiğimiz iş birliğinden mutluluk duyuyoruz. Bu projede yanımızda olan iş ortağımız Migros’a, değerli katkılarından dolayı teşekkür ediyoruz. Herkesi, çocukların eğitimini destekleyen ve başarıya giden yolda onların yanında yer almayı amaçlayan projemize katılmaya davet ediyoruz. Bu projeyle binlerce çocuğumuza destek eli uzatmayı hedefliyoruz.” dedi.
Tüketiciler, Migros’tan aldıkları her NESQUIK, NESFIT® ve CORN FLAKES® paketiyle çocukların eğitimine destek veriyor
Binlerce çocuğa eğitim yolculuklarında destek olmayı amaçlayan Nestlé Kahvaltılık Gevrekler, projenin etkisini artıracak ek kampanyayla tüketicileri de iyilik hareketine dahil ediyor. 2021 Eylül-Aralık ayları arasında Migros mağazalarında satışa sunulacak NESQUIK, NESFIT ve CORN FLAKES kahvaltılık gevrek paketlerinden satın alanlar, projeye bağışta bulunmuş olacak. Bu sayede tüketiciler, Türkiye'nin farklı bölgelerindeki köy okullarında öğrenim gören binlerce çocuğun eğitimine destek verecek.
SosyalBen Vakfı çocukların kişisel gelişimlerine katkı yapacak saha ve eğitim çalışmaları gerçekleştiriyor
SosyalBen Vakfı Kurucusu Ece Çiftçi, Nestlé Kahvaltılık Gevrekler, Migros ve SosyalBen Vakfı iş birliği ile ilgili şunları söyledi: “SosyalBen Vakfı olarak edindiğimiz fiziksel saha deneyimlerimizle Mart 2020’de e-SosyalBen markamızı kurduk. Çocukların teknolojiyi üretim odaklı kullanmaları adına gerçekleştirdiğimiz e-SosyalBen dijital faaliyetlerimizle iş birliklerimize bir yenisini daha eklemenin mutluluğunu paylaşıyoruz. Etkin öğrenmenin farklı metotlar ve uzman deneyimi ile çocuklarla buluşturulması kapsamında, Nestlé Kahvaltılık Gevrekler ile bir araya geldik. Nestlé Kahvaltılık Gevrekler iş birliği ile binlerce çocuğun gelişimine destek olacak proje kapsamında, öğrenmede fırsat eşitliğinin yaratılması adına zaman ve mekândan bağımsız olarak ülkemizin farklı coğrafyalarındaki SosyalBen çocuklarına ulaşacak olmanın heyecanı içerisindeyiz.”
SosyalBen Vakfı; yaşıtlarıyla eşit imkanlarda nitelikli eğitime erişemeyen çocukların 8 temel atölye kapsamında yeteneklerini keşfetmelerini ve geliştirmelerini hedefleyen fiziki ve dijital saha çalışmaları gerçekleştiriyor. Vakıf, gönüllülüğün küçük yaşlardan itibaren öğrenilen bir sorumluluğa dönüşmesi için çocukların girişimcilik ve gönüllülük bilinçlerini ve becerilerini güçlendirmeyi hedefleyerek, çocuk gönüllülük çalışmasını yürüten bir sivil toplum kuruluşu olarak öne çıkıyor.
Nestlé Kahvaltılık Gevrekler Hakkında:
Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé’nin 30 yılı aşkın süredir bir parçası olan Nestlé Kahvaltılık Gevrekler, ürün çeşitliliği ve tüketicilerinden aldığı tam notla sektördeki öncü rolünü sürdürmeye devam ediyor. Güne lezzetli ve enerjik bir başlangıç yapmak isteyen tüketicilerine besleyici ve pratik öğün alternatifleri sunan Nestlé Kahvaltılık Gevrekler, ürün reçetelerini durmaksızın geliştiriyor ve doğal tahılları öğünlere taşıyor. Kahvaltının gücüne inanan Nestlé Kahvaltılık Gevrekler; NESQUIK®, NESFIT®, GOLD® CORN FLAKES, GOLD® HONEY FLAKES, CHOKELLA®, CHEERIOS® ve NESTLÉ MÜSLİ® markalarıyla her yaştan tüketiciye ulaşıyor.
Migros Hakkında:
Perakende sektörünün öncü şirketi Migros, kurulduğu günden bu yana müşterilerine en kaliteli ürünleri, en bol çeşit, en uygun fiyatlar ve güler yüzlü hizmet anlayışıyla sunmaktadır. Migros, çoklu kanal stratejisiyle mağazalarının yanı sıra online platformlarıyla Türkiye’nin 81 ilinde hizmet vermektedir. Migros Sanal Market, Türkiye’nin öncü, en büyük ve yaygın gıda e-ticaret sitesi olarak Türk perakende sektörüne mobil market ve çoklu kanal gibi kavramları taşımıştır. Macro Online ve Taze Direkt platformları üzerinden de hizmet veren Migros, siparişleri yarım saatte müşterilere ulaştıran Migros Hemen uygulamasını portföyüne eklemiştir. Migros, İyi Tarım Uygulamaları, İyi Et ve İyi Tavuk gibi öncü olduğu tazelik konusunda önemli yatırımlar yapmaktadır. Türkiye’nin en büyük entegre et işleme tesisi MİGET’e sahip olan Migros, böylece, perakende sektöründe tüketicisine sunduğu kırmızı et ürününü çiftlikten sofraya bizzat kontrol ederek ulaştırmaktadır. Migros, 67 yıldır sektörde birçok ilke imza atan sektörün büyümesine öncülük eden bir kuruluştur. İlk barkod, kredi kartı ile ödeme kolaylığı, elektronik yazar kasa sistemi, ilk market markalı ürün, ilk sadakat kart uygulaması ve ilk sanal market sektöre kattığı yeniliklerden sadece birkaçıdır.
SosyalBen Vakfı Hakkında:
SosyalBen Vakfı, 7-13 yaş arası çocukların yeteneklerini keşfetmelerini ve geliştirmelerini amaçlayan; bu amaç doğrultusunda kişisel gelişimlerine katkı yapacak ulusal ve uluslararası düzeyde saha ve eğitim çalışmaları gerçekleştiren; çocuk ve gençlerin yaşadıkları dünyadan sorumlu yetişkinler olarak yetişmeleri için sosyal sorumluluk, girişimcilik ve gönüllülük bilinçlerini ve becerilerini güçlendirmeyi amaçlayan, çalışmalarını 18-25 yaş arası üniversite öğrencisi gönüllüleri ile gerçekleştiren bir sivil toplum kuruluşudur. SosyalBen Vakfı, dezavantajlı bölgelerde yaşayan 7 – 13 yaş aralığındaki çocukların sosyal gelişim ve sosyal kimliklerini desteklemek; ufuklarını genişletmek, özgüvenlerini güçlendirerek daha mutlu bireyler olarak yetişmelerine katkı yapmak; paylaşım ve toplumsal yaşam bilinci kazanmalarını desteklemek ve tüm bunların sürekliliğini sağlamak misyonu ve sosyal benliğinin ve yeteneklerinin farkında güçlü nesillerden oluşan bir toplum vizyonu ile çalışmaktadır.
Ürünleri görmek için TIKLA!