Nesfit Pembe Kurdele Kampanyası

header-img

NESFIT, “PEMBE KURDELE”’ KAMPANYASININ 10.YILINDA DA 10 BİNLERCE KADINA DESTEK OLUYOR

 

Nesfit, 10. yılını dolduran ve Türkiye’de MEMEDER ile birlikte yürüttüğü “Pembe Kurdele” projesi kapsamında meme sağlığı için farkındalık kampanyasıyla on binlerce kadının hayatına dokunmaya devam ediyor. Bu yılki iş birliği kapsamında Nesfit, MEMEDER ve Migros meme sağlığı farkındalığının ve rutin meme kontrolü alışkanlığının düşük olduğu tespit edilen illerde son iki yılda tarama yaptırmamış 1000’i aşkın kadına ulaşarak düzenli kontrolün ve erken teşhisin önemini hatırlatacak. Sadece Migros mağazalarında ve Migros Sanal Market’te satışa sunulan Nesfit’in Pembe Kurdele paketlerini alan tüketiciler, MEMEDER aracılığı ile projeye katkıda bulunabilecek.

 

Geçtiğimiz 9 yılda kadınların hayatına meme sağlığı tarafında çok önemli dokunuşları olan Nesfit, “Pembe Kurdele” yolculuğu boyunca 50 bin kadının meme sağlığı kontrolünde, 89 kadının erken teşhisinde ve son 3 yılda da 52 kadının tedavisinde doğrudan pay sahibi oldu. 

 

Kadınların, meme sağlığı konusunda bilinçlendirilmesi ve erken teşhisin önemine dikkat çekmek amacıyla “Pembe Kurdele” projesinin 10. yılında hedeflerini büyüterek MEMEDER ve Migros ile birlikte meme sağlığı farkındalığının düşük seyrettiği Muş, Van ve Gaziantep’te 1000’i aşkın kadına ulaşarak düzenli kontrolün ve erken teşhisin önemini hatırlatacak. “Meme Sağlığı Farkındalık Ayı” olan Ekim ayında başlayacak proje kapsamında bu illerdeki kadınların meme sağlığı farkındalığı artırılacak.

 

Kadın İş Gücünün “Pembe Farkındalığına” Destek

 

Nesfit, ürünlerinde kullandığı tam tahılları, yulaf, buğday ve meyveleri tedarik ettiği illerin başında gelen Eskişehir, Tekirdağ ve Manisa’daki kadın üreticilerini de bu yıl projeye dahil etti. Bu illerdeki kadın üreticilere MEMEDER aracılığıyla organize edilecek uzman hekimler tarafından meme sağlığı, sağlıklı beslenme ve aktif bir yaşam tarzının önemi konularında farkındalık eğitimleri verilecek. Bu eğitimler sayesinde oluşturulacak farkındalık ağına proje partneri olan Migros’un aile kulüpleri ve kadın akademileri de dahil edilerek kadın iş gücü içerisindeki farkındalığın artırılması hedeflenecek.

 

Nesfit, paydaşlarını ve tüketicilerini de kampanyaya dahil ediyor

Nesfit, Meme Kanseri Farkındalık Ayında “Pembe Kurdele’’ kampanyasının en büyük destekçisi olan tüketicilerini, meme sağlığı alanındaki bilimsel araştırmalarının yanı sıra son derece önemli saha çalışmaları da yürüten MEMEDER’e katkıda bulunmaya çağırıyor. Tüketiciler sadece Migros mağazalarından ve Migros Sanal Market’ten alabilecekleri Nesfit Pembe Kurdele paketleri ile MEMEDER’e destek olup, “pembe farkındalığa” katkıda bulunabilecek.


 

 Ürünleri Görmek İçin Şimdi Tıkla!